Skrýt

Reklamace

Z každým vyrobeným a prodaným produktem se svým zákazníkům zavazujeme poskytnout tu nejlepší kvalitu našich služeb a produktů.

6.8.2013

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že jste nebyli spokojeni s nákupem, můžete zboží zakoupené v průběhu posledních 14 dnů vrátit za plnou náhradu peněz, tzn. včetně poštovného.

Jaké zboží nelze vrátit:

  • Poškozené, otevřené či použité
  • Zboží, které nebylo zakoupeno v našem internetovém obchodě nebo zboží bez řádného dokumentu prokazujícího nákup z Naturline.cz (faktura)

Postup při odstoupení od smlouvy:

  • Řádně zabalené zboží, doklad nebo jeho kopii prokazující koupi produktu (tzn. fakturu)odešlete na:
  • Pro urychlení vyřízení můžete využít náš formulář. Formulář vytiskněte, vyplňte a zašlete nám společně se zbožím a fakturou.

WALMARK, a. s.
Ul. Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

 

Reklamace

Při přebírání zboží si pečlivě zkontrolujte, zda zásilka (obal) není nijak poškozená. Poškozenou zásilku nepřebírejte. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

V případě, že jste obdrželi vadné, poškozené nebo zboží jiné, než jste si objednali, postupujte následovně:

Postup při reklamaci

  • Pro snadnější a rychlejší vyřízení Vaší reklamace vytiskněte a vyplňte tento formulář (není povinné). Pro individuální řešení Vaší reklamace nás můžete kontaktovat na: objednavky@naturline.cz nebo volat na: 558 301 747
  • Řádně zabalené zboží, doklad nebo jeho kopii prokazující koupi produktu (tzn. fakturu) a vyplněný formulář (není povinné) odešlete na:

WALMARK, a. s.
Ul. Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

 

V případě nutnosti nás můžete kontaktovat na:

E-mail: objednavky@naturline.cz



















Facebook výhody